Politica de livrare
TISORO asigură livrarea rapidă a produselor achiziționate online. Comenzile plasate in perioada Sărbătorilor de Iarnă vor fi livrate începând cu 29 Decembrie. Transportul este asigurat și se efectuează prin curierat rapid în 2-3 zile lucrătoare. Comenzile plasate până la orele 16:00 vor fi expediate în aceeași zi și vor fi livrate a doua zi sau a treia zi de la expedierea coletului. Comenzile expediate vineri după ora 16:00, vor fi livrate luni. La comenzi mai mici de 250 lei se percepe o taxă de livrare în valoare de 14.99 lei. La comenzi mai mari de 250 lei livrarea este gratuită.
Produsele se livrează în limita stocului disponibil. În cazul în care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai află pe stoc veți fi înștiințați în acest sens. În unele cazuri, produsul comandat poate fi înlocuit cu unul asemănător dacă doriți și sunteți de acord cu acest lucru.
Politica de returnare a produselor achiziţionate online
Clientul poate denunța unilateral contractul (achiziția online) fără penalități și fără a invoca un motiv anume în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produselor conform OUG 34/2014 – Ordonanță de Urgență Guvernamentală privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
Conform aceleiași OUG 34/2014 menționată în paragraful anterior, cheltuielile de transport al produsului returnat revin în sarcina clientului. Rugăm clientul să ambaleze cu grijă obiectul pe care dorește să îl returneze, astfel încât acesta să fie bine protejat în timpul transportului. În caz contrar, TISORO va fi exonerat de orice responsabilitate, privind eventualele deteriorări. Clientul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor.
Produsul returnat online trebuie să fie însoțit de originalul sau copia dovezii de cumpărare – factură emisă de SC Tisoro International SRL.
Dacă produsul returnat este deteriorat, fără elementele de siguranță (eticheta de identificare), fără documente sau are semne de utilizare, ne rezervăm dreptul de a refuză returul contravalorii produsului. Nu putem accepta pentru retur produse care au fost purtate, modificate sau deteriorate.
Rambursarea poate fi amânată până la dată la care produsele vor ajunge la sediul SC Tisoro International SRL.
Conform OUG 34/2014 – Ordonanță de Urgență Guvernamentală privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, în momentul în care clientul decide să returneze un produs, acesta trebuie să informeze în scris SC Tisoro International SRL, pe adresa de email contact@tisoro.ro, despre toate datele specifice returului și retragerii din contract. Pentru a ușura procedura de retur, TISORO pune la dispoziția clienților Formularul de Retragere care poate fi trimis prin email. Formularul de retragere este doar un model, completarea lui nu este obligatorie, însă informațiile prevăzute în formular sunt necesare pentru corecta identificare a produselor și documentelor de livrare, precum și pentru emiterea documentelor de retur și restituirea contravalorii produselor. Pentru fiecare comandă, se acceptă un singur retur al produsului.
De reținut e că NU acceptăm colete cu ramburs la retur sau colet la schimb. NU primim colete a căror plată de transport nu a fost efectuată de expeditor. Clientul este responsabil de pierderea sau deteriorarea produsului de schimb sau returnare în urma transportului către TISORO.
Adresa de expediere retur:
SC Tisoro Internațional SRL
Bulevardul Magheru Nr. 31, Etaj 4, sector 1, Bucureşti